Kodu > Uudised > Sisu
Apr 27, 2017

Kediini kahepäevane reis Deqingis

- personali karneval

Võite reisida või lugeda, kuid kas keha või hing peab olema teel.

Pikemal ajal on inimestel kerge kaotada tundlikkus, et nad peaksid olema, ja vaim on ka vältimatu tuimus. Seetõttu võib reisimise tähendus olla selles. Elu näeb välja nagu teekond, ja see, mis teid huvitab, ei ole sihtkoht, vaid maastik mööda teed ja meeleolu, kui vaatate maastikku. Samuti ei ole elu mitte ainult segane , vaid ka luuletused (süüa) ja kaugel (mängimine) koos sarnaste vaadetega sõpradega .

Hiljuti korraldas Kejian meeskonnatöötajate teadlikkuse tõstmiseks "Deqing tour" tegevuse, et töötajad vabal ajal lõõgastuda.

Lõpuks püstime Deqingiga ühendatud bussi jalgsi, alustasime deqingu kahepäevase ringreisiga. Pärast 1,5 tundi jõudsime Deqingisse. Tegelikult me ​​õpime, sel ajal oleme eriti lõdvestunud. Kõigi aspektide põhjal võime tunda heaolu, mida Kejian toob kõigile.

新市 古镇 .jpg

新市 古镇 1.jpg

吟 仙 亭. Jpg

Uus linn, mis viitab luulele, on Deqing. Ja Baidu ütleb, et see on Pekingi-Hangzhou suure kanali suurima sadama ja tähtsa kommertspordi lähtepunkt . Asutatud 1200 aastat, on ta olnud jõukad juba iidsetest aegadest koos lihtsa atmosfääri ja rikkaliku iidse kultuuriga.

Xiazhu järv

Pärast uue linna külastamist läheme pärastlõunal Xiazhu järvest.

Järve veeduala on vaid 3,4 ruutkilomeetrit ning seal on üle 600 suure ja väikese sadamariigi, mis on piirkonnas 365 ruutkilomeetrites hajutatud. Külastage keskmist järve ja kolme peamist saart veega. Võtame paadi märgala labürindi, Bai Luzhou ja Taohua saare juurde. Me saame tunda piiritut hubast: "Põhjas ja lõunas alandlikus suvilas ja kajakad on iga päev flokeeritud õrna jõega"; Rähni ja sisu " Jäänaiad vabalt sõidavad Xisai mäestiku ees ja rasvane mandariin kala jõel rõõmsalt ujuda virsiku lilledega " ja looduslik ilmutus: " Kui dušid langevad suvel, siis jõgi ülevoolab; üksildane paat avas parvlaevu hõlpsalt. "

下 渚 湖 .jpg

下 渚 湖 1.jpg下 渚 湖 湿 地 1.jpg白 鹭岛 .jpg

Mogani mägi

Järgmisel päeval on esimesest päevast ränkam, nii et me tõusime hommikul vara. Ja me sõitsime Mogani mäestiku 286 kõverjoonelise mägise teega bussi. Kolimine järgmisele kohale ei saa me aidata mõtlemist: "Pole vihma, aga rohelised maastikud on piisavalt paksud, et märke riideid". Mägede ülaosas tõusmine ja mägede vaadetega tõusmine "krüsanteemide valimine idaparki alla ja otsides üles, siis nägime lõunapoolt. See on ilus. "Tekkis avatud ja selge tunne. Nähes, et Moye keskendub mõõga tegemisele, tundus meilt mõõgaristuse ootust nagu "kümme aastat peenestatud mõõk, kuid valgusterat pole seda kasutanud."

莫干山 .jpg

莫干山 1.jpg

莫干山 2.jpg

武陵 村 .jpg武陵 村 1.jpg

Õnnelik aeg on alati liiga kiire ja on aeg naasta. Me jättis Deqingis jalajäljed ja naeru.

Deqingu turism rikub meie vaba aja veetmist, kuid muudab perekonna veelgi harmoonilisemaks. Ja tunneme Kejiani soojust ja armastust, et meie ühtekuuluvust paremaks muuta, ja meie meeskonnavaimad on täielikult tõestatud. Lõpuks, kõik pühendavad tööle suurema entusiasmiga!

Seotud Uudised

Copyright © Kejian polümeer materjalid (Shanghai) Co., Ltd. Kõik õigused reserveeritud.